Onsdag

Hej på er!
Kul att ni kommenterar o skriver era åsikter, det är jätte intressant för mig att läsa:)
Så fortsätt så:)
Idag har jag inte gjort så mycket, för det mesta har jag tagit lugnt bara:)
Kanske ska färga mitt hår idag också men får se :) haha
Iaf nog om mig^^ 


 Läste en artikel på expressen, som fick en o bli upprörd.
En ny 21 årig hade fått börja som vikare på en förskola i göteborg. Men första dagen hade han twittrat om han skulle våldta småflickor.
Det var i meddelanden till kamrater som 21 åringen framförde sina tankar. Skolans rektor meddelade polis som tog med sig mannen för förhör.
Han erkände genast och är nu misstänkt för hot mot grupp och får inte komma tillbaka till sitt vikariat.
Alltså det blev hans första och sista dag där som vikare!

Man blir upprörd att de finns såna äckel. Men tur att nånting gjordes åt! och han inte fick vara kvar där. Man går ju hoppas på att han inte får vara på nån anna förskola heller.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0